Weer onderweg naar huis

15 oktober 2018 - Maputo International Airport, Mozambique

Vanmorgen wakker geworden en helaas is de dag aangebroken dat wij beginnen aan de terugreis. Wij hebben wat ontbeten en afscheid genomen van de good guys van het hotel.

Om 10 uur hadden wij afgesproken met Jaco bij zijn bedrijf zodat hij ons die middag naar het vliegveld kon brengen. Jaco moest nog een aantal zaken regelen en wij zijn even rond wezen neuzen bij het bedrijf wat erachter gebouwd wordt.

Wij kwamen daar een man tegen die wij ontmoet hadden bij Doxa heel leuk om hem weer te zien. Hij nodigde ons uit voor een bak koffie bij zijn vrouw. Wat een vriendelijke mensen en hebben elkaars gegevens uitgewisseld. In de hoop dat we elkaar nog eens zullen treffen.

Toen zijn wij naar Jaco zijn huis gegaan en heeft zijn vrouw heerlijk voor ons gekookt zodat we met een gevulde maag het vliegtuig zouden instappen.

De tijd is aangebroken en wij worden afgezet bij het vliegveld. Het is geen fijne vlucht met een klein vliegtuig maar het is maar voor 1 uurtje.

Wij zijn nu in Maputo (hoofdstad van Mozambique) hier zullen wij nog 1 nachtje blijven. Morgen hopen wij onze reis verder te vervolgen.

Groetjes vanuit Mozambique..