Bijzondere zondag!

15 oktober 2018 - Inharrime, Mozambique

Goedemorgen allemaal.

We zijn vroeg wakker en gaan onze koffers inpakken want wij beginnen aan onze reis naar Nederland.

Toch wil ik over gisteren nog wat schrijven. Gisterochtend zijn wij naar de kerk geweest hier en hebben een bijzondere dienst meegemaakt. De dienst duurde 3.5 uur maar was voorbij gevlogen. Het is zo mooi om te zien hoe ze hier geloven en Jezus willen volgen. De kinderen hebben gezongen en de oudere kinderen ook. De preek werd speciaal voor ons in 2 talen gedaan. De dominee sprak het in het Engels uit voor ons en een jongen vertaalde dat weer voor de gemeente naar het Portugees. Er werd ook verteld waarom wij hier waren en ze zijn heel dankbaar.

Kortom een hele bijzondere ervaring.

Daarna zijn we een rondje gaan rijden in de omgeving. Het is hier zoooo mooi en dit gaan wij echt missen. Tijdens het rondrijden zijn we toch nog wezen zoeken naar die laatste pomp. We zijn 2 dagen aan het zoeken geweest maar hebben hem nog gevonden! Super fijn want nu is onze missie echt geslaagd.

Vandaag beginnen we aan de terugreis. Zodra wij weer in het hotel zijn of internet hebben zullen we wat online zetten.

Groetjes uit Mozambique ❤

1. Marina:
    15 oktober 2018
    Wat een mooie ervaring voor jullie!
  2. Jorieke:
    15 oktober 2018