Sorry voor de late blog

14 oktober 2018 - Inharrime, Mozambique

Goedemorgen allemaal,

Het internet is hier best slecht waardoor ik een poos niks heb kunnen plaatsen als verhaal. Excuses:)

Afgelopen dagen hebben wij nog wat onderhoud gedaan aan verschillende pompen. Foto's zullen wij ook op de blog zetten.

En wij zijn met verschillende mensen op pad geweest voor het kijken voor nieuwe pompen als de nieuwe machine er is.

Heel bijzonder wat je onderweg allemaal tegen komt. Mensen zijn zo dankbaar voor alles.

Ik heb een aantal vouwblaadjes meegenomen en daar voor de kinderen dingen voor gemaakt. De kinderen zie je helemaal glunderen als je dat aan ze geeft! Zo iets simpels maar zo blij.

Wij hopen straks een gedeelte mee te mogen maken van een kerkdienst hier in Zavora. Ben heel erg benieuwd.

Verder zullen wij vandaag de koffers in gaan pakken. Morgen ochtend hopen wij te starten met de reis terug naar Nederland.

Met een dubbel gevoel zullen wij dit land verlaten maar ik hoop snel weer terug te kunnen.